Visie
We kunnen complexe problemen niet oplossen met hetzelfde denken als waarmee ze gecreëerd zijn. Door het ontwikkelen vanen ‘’Evidence Based Mindset’’ ondersteunen we organisaties met het vinden van oplossingen die echt werken bij het vergroten van hun executiekracht. Vanuit deze zoektocht naar een diepere waarheid (ethisch adviseren) leveren we een bijdrage aan de kwaliteit van de relaties binnen organisaties tussen medewerkers, klanten binnen een sterk veranderende omgeving.
Onderzoekend/Explore
we worden gedreven door nieuwsgierigheid en de drang te willen begrijpen!
Ondernemend/Exploit
we nemen verantwoordelijkheid voor het resultaat en ontwikkelen de skillset die nodig is om dat te halen!
Onderbouwend/Experience
we werken zelf vanuit een evidence based mindset en zijn ons bewust van wat we wel en niet weten!
Arjen van Hijum
Van workshop tot concept, van consultancy tot marketing… Arjen werkt doorlopend aan zowel de ondersteuning van de klant als de ontwikkeling van de dienstverlening van PEBex.
Dagelijks zet Arjen met groot plezier zijn wekker om invulling te geven aan zijn passie om organisaties te ondersteuning bij het aantoonbaar verbeteren van Customer en Employee Experience.
Naast PEBex is Arjen co-founder en CEO van Excap; marktleider in de Benelux op het gebied van Customer Journey Management en mystery guest-onderzoek.
Daan Noordeloos
“Klantfundamentalist” is de beste omschrijving die Daan kan geven als het gaat over zijn werk. Al meer dan 17 jaar werkt hij in verschillende functies waarbij klantbeleving de rode draad vormt in zijn carrière.
Daan is bij verschillende organisatie verantwoordelijk geweest voor het ontwikkelen en implementeren van klant-strategieën. Daarnaast heeft hij geholpen bij organisatie transformatie vraagstukken en specialiseert hij zich binnen PEBex op de organisatiekant van klant en medewerkersbeleving.
Naast PEBex is Daan de founder van Due North Consultancy en Coaching BV; specialist in organisatie transformative vraagstukken.
Jeff Mulder
Jeff houdt zich binnen PEBex bezig met de validiteit van onderzoekmethodes en helpt klanten bij het uitvoeren van Evidence-based Customer en Employee Experience onderzoek. Jeff richt zich op het (door)ontwikkelen van meetinstrumenten en het inzetten van data-science om van data inzicht te maken.
Jeff heeft een achtergrond als bedrijfskundige (Vrije Universiteit), bedrijfsonderzoeker (Amsterdam Business Research Institute) en Data Scientist (Erasmus Universiteit) en is naast PEBex eigenaar van Insinto
Insinto helpt klant- en service gerichte organisaties om met (big)data analyses kennis over het gedrag van medewerkers, klantbeleving en organisatieresultaten aan elkaar te koppelen. Met als doel om met gefundeerde modellen en door het combineren van verschillende gegevensbronnen het bedrijfsresultaat te verbeteren.